مقالات

لوستر برنجی برای سقف کوتاه

لوستر ها را میتوان بخش جدایی ناپذیری از دکوراسیون محیط داخلی منزل دانست. لوستر ها علاوه بر زیبایی میتوانند باعث ایجاد روشنایی یکنواخت و دلپذیر تری برای شما شده و در نتیجه باعث بهبود کیفیت نور محیط خانه شما شوند.

بنابراین استفاده از لوستر بسیار ضروری بوده و آن را یکی از لوازم خانگی ضروری باید به شمار آورد. ارز طرفی برخی در این باور هستند که ارتفاع کم سقف مانع استفاده از لوستر شده و در صورت استفاده از آن باعث می شود تا فضای خانه دلگیر و ناخوشایند باشند.

اما باید گفت این باور تا زمانی درست است که تنها لوستر های سنتی وجود داشته و خبری از لوستر های مدرن امروزی نبوده است. امروزه لوستر های مختلفی در انواع رنگ ها و طرح ها تولید می شود که از ابعاد بسیار متنوعی نیز برخوردار است.

لوستر برنجی یکی از این مدل های مدرن و به روز بوده که در انواع طرح ها تولید می شود. اگر قصد خرید لوستر برنجی برای خانه ای با ارتفاع سقف کوتاه هستید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چرا لوستر برنجی؟

برنج یکی از فلز های محبوب در صنعت لوستر و روشنایی است. این فلز علاوه بر مقاومت بالا و عدم رسانایی قابلیت شکل پذیری بالایی داشته و میتوان آن را در انواع طرح ها و سبک ها شکل داد.

قیمت بسیار مناسب اقتصادی لوستر های برنجی در کنار‌ وزن سبک میتواند برخی از مهمترین ویژگی هایی استفاده از لوستر برنجی برای سقف های کوتاه باشد. البته مزایا استفاده از لوستر برنجی برای سقف کوتاه به همین جا ختم نخواهد شد.

درخشندگی جذاب، قیمت مقرون به صرفه، مقاومت در برابر زنگ زدگی، استحکام فیزیکی بسیار زیاد و رنگ منحصر به فرد برخی دیگر از مزایای استفاده از لوستر برنجی برای سقف کوتاه است.

بهترین مدل لوستر برنجی برای سقف کوتاه

بدون شک بعد از انتخاب بهترین جنس و رنگ برای لوستر بهتر است به سراغ مدل و طرح آن بروید. سقف کوتاه باعث ایجاد محدودیت های فراوانی در انتخاب لوستر خواهد شد.

بنابراین بهتر است لوستری را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی از حجم کمی برخوردار باشد و فضای کمتری را اشغال کند. این موضوع میتواند به دلباز و دلپذیر بودن محیط داخلی خانه شما کمک فراوانی کند.

البته گاهی اوقات برخی مدل ها قابلیت استفاده برای سقف های کوتاه را نخواهند داشت. لوستر های برنجی فراوانی برای سقف های کوتاه وجود دارند که میتوانید از آنها بهره مند شوید.

اما برخی از افراد ترجیح میدهند از لوستر های برنجی لوکس و تجملی تر استفاده کنند تا ظاهر خانه خود را به دکوراسیون دلخواه برسانند. بنابراین طراحان اقدام به ساخت لوستر های برنجی برای سقف های کوتاه کردند.

مهمترین ویژگی لوستر های برنجی مناسب سقف های کوتاه را میتوان ارتفاع کم آنها دانست. به طوری که فاصله آنها از سقف به قدری کم بوده که میتوان آن را بسیار اندک دانست‌.

این امر در میزان روشنایی تاثیر نخواهد داشت اما فضای بیشتری را در محیط داخلی برای شما فراهم خواهد کرد‌. از طرفی قیمت این لوستر های برنجی نسبت به سایر لوستر های هم نوع خود به دلیل ارتفاع کمتر بسیار نازل تر و منطقی تر است.

در میان لوستر های برنجی مناسب برای سقف کوتاه چند مدل وجود دارد که علاوه بر زیبای از نور یک نواخت و طراحی بسیار چشم‌ نوازی نیز بهره میبرند. در ادامه برخی از این لوستر های برنجی مناسب برای سقف کوتاه برای شما آورده ایم.

  • لوستر سقفی

لوستر های سقفی برنجی معمولا پایه ندارند و مستقیما به سقف متصل هستند. طراحی لوستر های سقفی بسیار شبیه لوستر های توکار است و میتوان آن را کاربردی تر از سایر لوستر ها برای سقف کوتاه دانست.

لوستر های سقفی برنجی معمولا پهنا و عرض بیشتری داشته و ارتفاع آنها بسیار کم است. بنابراین فضای بیشتری را در اختیار شما قرار خواهند داشت و روشنایی بهتری را ارائه میدهند.

  • لوستر برنجی با تعداد شاخه های کم

اصلی ترین مشکل خانه هایی به سقف کوتاه اندک بودن فضا است. بنابراین اگر لوستر برنجی شما فضای کمتری را از هر نظر اشغال کند، باعث دلباز تر شدن محیط داخلی خانه خواهد شد.

بنابراین بهتر است از لوستر های برنجی با تعداد شاخه های کمتر و البته تعداد لامپ های بیشتری بهره ببرید. هرچه طراحی لوستر برنجی کم حجم تر باشد میتواند در بهبود فضای داخلی خانه های سقف کوتاه موثر تر باشد.

  • لوستر برنجی بدون آویز

معمولا لوستر های برنجی موجود در بازار از آویز های کریستالی و شیشه ای بهره میبرند. شاید در نگاه اول این اجسام براق زیبا و کاربردی به نظر برسند. اما هنگام استفاده از آنها در خانه خود بدون شک پشیمان خواهید شد.

بهتر است از لوستر های برنجی استفاده کنید که ارتفاع کمتری دارند و از طراحی خلوتی بهره میبرند. همانطور که صنعت مد امروزی بر روی سادگی و مدرن بودن تاکید دارد،

شما نیز میتوانید با یک لوستر برنجی با طراحی ساده و کم حجم محیط خانه خود را مدرن تر و زیبا‌ تر کنید. به هر حال انتخاب لوستر برنجی برای سقف کوتاه امری سلیقه ای بوده و نمیتوان در رابطه با آن به طور کامل نظر داد. اما در این مطلب سعی کردیم مهمترین نکات در رابطه با خرید لوستر برنجی مناسب سقف کوتاه را به شما ارائه داده و در انتخاب بهترین لوستر برنجی سقف کوتاه به شما کمک کرده باشیم.

برای مشاوره رایگان و سفارش طرح مدنظر میتوانید با کارشناسان لوسترمون به صورت رایکان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *